Kendi işini kurmak isteyen girişimcilerin, şirket kuruluş aşamasında karşılaştıkları kavramlardan biri de NACE kodudur. Türkiye’de 2005 yılından bu yana Avrupa…
Browsing: E-ticaret
Entegratör Entegratör, birden fazla sistemi veya uygulamayı birbirine bağlayarak veri alışverişini ve entegrasyonunu sağlayan yazılımlardır. E-ticaret bağlamında ise, e-ticaret siteniz…
E-ticaret dünyasında başarılı olmak, müşterilere mükemmel bir alışveriş deneyimi sunmaktan geçer. Bu deneyimin kilit noktalarından biri de ödeme sistemleridir. Çünkü…
Online alışveriş yapan müşterilerin sayısı arttıkça, işletmelerin başarılı olabilmek için sürekli olarak iyileştirmeler yapmaları gerekiyor. Bu iyileştirmelerin temelinde veri analizi…
E-ticaret dünyasında, müşteri deneyimi ve satış artırımı her zaman öncelikli hedefler olmuştur. Günümüzde ise veri kişiselleştirmesi, bu hedeflere ulaşmak için…
Günümüzün dinamik dijital ortamında online mağazaya sahip olmak, işletmeler için önemli fırsatlar sunar. Yüksek düzeyde rekabet ve sürekli değişen tüketici…
E-ticaret siten hazır, ürünlerin raflarda ve artık o büyülü “satış” sesini duymak için sabırsızlanıyorsun. Tam bu noktada karşına onlarca seçenek…
Instagram’da satış yapmanın yollarına geçmeden önce, öncelikle bu konuda elde edeceğin faydaları konuşalım. Ürün veya hizmetini Instagram üzerinden sunmak, satışlarını…
Dropshipping, girişimcilerin stok tutmadan, tedarikçilerden ürünleri satın alarak, doğrudan müşterilere göndermesi esasına dayalı bir e-ticaret iş modelidir. Son yıllarda e-ticaret…
Stok tutma birimi (SKU), satıcıların envanter hareketini otomatik olarak izlemesine yardımcı olan taranabilir bir koddur. SKU kodu, sekiz veya daha…