E-ticaret dünyasında, müşteri deneyimi ve satış artırımı her zaman öncelikli hedefler olmuştur. Günümüzde ise veri kişiselleştirmesi, bu hedeflere ulaşmak için…
Browsing: E-ticaret
Günümüzün dinamik dijital ortamında online mağazaya sahip olmak, işletmeler için önemli fırsatlar sunar. Yüksek düzeyde rekabet ve sürekli değişen tüketici…
Instagram’da satış yapmanın yollarına geçmeden önce, öncelikle bu konuda elde edeceğin faydaları konuşalım. Ürün veya hizmetini Instagram üzerinden sunmak, satışlarını…
Dropshipping, girişimcilerin stok tutmadan, tedarikçilerden ürünleri satın alarak, doğrudan müşterilere göndermesi esasına dayalı bir e-ticaret iş modelidir. Son yıllarda e-ticaret…
Stok tutma birimi (SKU), satıcıların envanter hareketini otomatik olarak izlemesine yardımcı olan taranabilir bir koddur. SKU kodu, sekiz veya daha…
Alışveriş yapan kullanıcıların aradığı ürünleri bulma şeklini, içsel davranışlarıyla yankı uyandıracak şekilde optimize etmelisin, nasıl mı? Değişikliği uygulamana fayda sağlayacak…
Bağlamsal Ticaret, temel olarak ürün veya hizmetini satın almaya en hazır oldukları zamanda kullanıcının karşısına çıkmaktır. Herhangi bir cihazda stratejik…
E-ticaret pazarı, küresel arenada olduğu gibi Türkiye’de de her geçen yıl ivmelenerek artışını sürdürüyor. Türkiye’de e-ticaret pazarına dair veriler açıklayan…
E-Ticaret sektörünün en çok karşılaşılan sorunlarından olan iade durumu ile nasıl baş edebilirsiniz? Ürün iade sürecini nasıl yönetmelisiniz? Bu yazımızda…
Günümüzde, işletmelerin başarılı bir şekilde faaliyet göstermesi için online ödeme sağlayıcı sistemlerine entegre olmaları son derece önemlidir. Müşterilerin güvenli ve…