Browsing: Girişimcilik

Bir şirketin pazardaki satış başarısının, genel pazarın toplam satışlarına oranla kaçta kaç olduğunu gösteren ölçüm aracıdır. Bu oran, bir şirketin…

Dördüncü Sanayi Devrimi’nin başlamasıyla birlikte işletmeler önemli bir sorunla karşı karşıya kaldı. Şirketler, birden çok departmandan aldığı büyük hacimli verileri…

Günümüz iş dünyasında rekabet oldukça fazla ve girişimciler başarıya ulaşmak için ellerinden gelen her şeyi yapmalıdır. İşletme ölçeklendirme için kullanılan…

Anonim şirket, yatırımcıların sahip olduğu ve her birinin satın aldığı hisse senedi miktarına göre bir paya sahip olduğu işletmedir. Anonim…

Potansiyel bir projenin maliyetleri ve faydaları arasındaki bağlantıyı tanımlamak için fayda maliyet analizi kullanılır. İyi bir karar vermek için diğer…