Değerli kullanıcılarımız, Kuruluşumuz tarafından UYAP Avukat Portal üzerinden sunulan ödeme aracılık hizmetinin 13.06.2025 tarihi itibarıyla sonlandırılmasına ilişkin duyurumuza istinaden, bu süreçle ilgili aklınıza gelebilecek olası soruları ve Param nezdindeki diğer tüm hizmetlerinizin devamlılığına ilişkin merak edilen konuları şeffaflık ilkesi gereği aşağıda yanıtladık.
1. Mevcut hesabımı ve içindeki bakiyeyi kullanmaya devam edebilir miyim?
Evet, hesabınız aktif kalacaktır. 6493 sayılı kanun çerçevesinde Param elektronik para hesabınız ve içindeki bakiyeniz tamamen güvendedir. Hesabınızı param.com.tr web sitesi ve Param mobil uygulaması üzerinden eskisi gibi kullanarak para transferi (Havale/EFT/FAST), fatura ödeme ve alışveriş gibi tüm finansal işlemlerinizi güvenle yapmaya devam edebilirsiniz.
2. Kartımı kullanmaya devam edebilecek miyim?
Kullandığınız mevcut fiziksel kartın yönetimi ve geleceğiyle ilgili kararlar, kartı size temin eden kuruma aittir. Ancak, kartınızın bağlı olduğu Param elektronik para hesabınız, UYAP ödemeleri hariç alışveriş ve ödeme işlemlerinde tüm özellikleri ve bakiyenizle birlikte aktif olarak kullanılabilmektedir.
3. TL yüklemeye ve IBAN’ımı kullanmaya devam edebilir miyim?
Evet. Tanımlı IBAN’ınıza para transferi alabilir veya Param mobil uygulaması üzerinden hesabınıza kolayca TL yükleyebilirsiniz. IBAN’ınızı kullanarak başka hesaplara para gönderme (Havale/EFT/FAST) işlemlerinize de sorunsuz bir şekilde devam edebilirsiniz.
4. E-tahsilat işlemleri eskisi gibi devam edecek mi?
Evet, e-tahsilat süreçlerinizde herhangi bir değişiklik bulunmamaktadır. Param altyapısını kullanarak daha önce olduğu gibi güvenle tahsilat almaya devam edebilirsiniz.
5. Kampanyalardan ve avantajlardan yararlanmaya devam edebilecek miyim?
Evet. Param hesabınız aktif olduğu sürece, anlaşmalı tüm üye işyerlerimizde geçerli olan indirim, özel kampanya ve avantajlı alışveriş fırsatlarından yararlanmaya aynen devam edebilirsiniz.