Türkiye’nin elektronik para ve ödeme sistemleri öncüsü Param olarak 2021 yılında, finansal teknoloji sektöründe lider olduğumuzu bir kez daha kanıtladık. ParamPOS işlem hacmi 2020 yılına göre %290 artış gösterdi.  ParamKart ile yapılan işlemlerde, geçen yıla oranla 28 kat daha fazla hacimsel büyüme elde ettik ve 462 mio’luk bir hacme ulaştık. Bu, bizim için en büyük gurur kaynağı oldu. Kuveyt Türk’ün de katılımıyla bugün  toplamda 22 banka ve 9 kart markasıyla entegre olarak hizmet veriyor, bizi tercih eden kullanıcılara en iyi deneyimi sunabilmek için durmadan çalışıyoruz. Ölçümlediğimiz verilerin ışığında; önümüzdeki birkaç yıl içerisinde bankaların elindeki tahsilat, ödeme, mikro kredilendirme gibi pek çok işi fintech’ler üstlenecek. Biz bundan 7 yıl önce, Türkiye’de elektronik para ve ödeme sistemlerinin öncü markası olarak dijital bir bankadan beklenen her hizmeti verebilme misyonuyla kurulduk. Bugün, ParamPOS ve ParamKart ile kurumsal ve bireysel müşterilerimize uçtan uca finansal hizmetler sunuyoruz. Hedefimiz ise 2024 yılına kadar, bankalar da dahil olmak üzere tüm finansal kuruluşlar içerisinde ilk 10’da yer almak.

Ödeme sistemlerinde bugüne kadar birçok ilke imza attık. Son olarak, yurt dışında yaygın olarak kullanılan “Şimdi Al, Sonra Öde” sistemini Kredim markamızla ülkemize kazandırdık. En az kredi kartı kadar kullanışlı, ondan çok daha yetenekli bir ürün ortaya çıkardığımızı söyleyebilirim. Kendine özgü skorlaması ve esnek ödeme yöntemleriyle ayrışan Kredim, kullanıcılarına benzersiz ayrıcalıklar sağlıyor. Teknoloji, turizm, eğitim ve moda gibi birçok kategoride çoklu ve sektörel limitlerin de belirlenebildiği Kredim’de, “Kredi kartı limitin düşmeden öde”, “36 aya varan taksitle öde”, “30 gün sonra öde” ve “Maaşında öde” seçenekleriyle kullanıcılarımıza kendi ritimlerine göre ödeme imkânı sunuyoruz. Türkiye’de, henüz bankacılık sistemine dahil olmamış tüketicileri de geniş bir perspektiften değerlendiriyor, Kredim ile onlara da finansman ve satın alma özgürlüğü kazandırıyoruz.

2021 yılının Nisan ayında gerçekleştirdiğimiz ortaklıkla 3.000’den fazla kurumsal müşteri ve 400.000’den fazla bayiye dijital çözümler sunan Eçözüm markasıyla güçlerimizi birleştirdik. Netahsilat (Online Tahsilat Sistemi), NetEkstre (Hesap Hareketleri Raporlama Sistemi), E-DBS (Doğrudan Borçlandırma Sistemi) ve Posrapor (POS ve Sanal POS Raporlama Sistemi) ürünleriyle kullanıcılarımızın hayatlarını kolaylaştıracak çözümler sunmayı amaçlıyoruz. Param ve Eçözüm markalarının bir araya gelmesiyle ihtiyaçlara hızlı çözüm üretmemizi sağlayacak ileri teknoloji ve mühendislik becerisini de bünyemize katmış bulunmaktayız.

2021 yılının Haziran ayında ise yüzlerce ulusal ve uluslararası firmanın kullanıcılarına teşekkür etmesine aracılık eden, Türkiye’nin lider takdir ve ödüllendirme şirketi Momento’nun hissedarı olduk. FinTech alanında pek çok ilke imza atarak sektörümüze öncülük ederken, güçlü ve sürdürülebilir büyüme hedefimize önemli katkılar sağlayan bu birliktelik sayesinde kullanıcılarımıza da en iyi hizmeti sunmayı amaçladık.

Türkiye’nin ilk fintech markası olarak kapsayıcı, geleceği gören ve yarının teknolojilerini yakından takip eden bir anlayışla kullanıcılarımıza her zaman en iyi deneyimi yaşatmak için çalışıyoruz. Bu yaklaşım doğrultusunda, 2022 yılında da yatırımlarımıza sürdürecek, insan ve ihtiyaç odaklı uygulamalarla Fintech sektöründe öncü olmaya devam edeceğiz. Başarılarla dolu 2021 yılını geride bıraktık, yeni hedeflerle yepyeni bir yıla daha merhaba demenin heyecan ve mutluluğunu yaşıyoruz. Yeni yılın herkes için başarı, sağlık ve mutluluk getirmesi dileğiyle.

-

tr_TRTurkish