E-ticaret pazarı, küresel arenada olduğu gibi Türkiye’de de her geçen yıl ivmelenerek artışını sürdürüyor. Türkiye’de e-ticaret pazarına dair veriler açıklayan…
Browsing: E-ticaret
E-Ticaret sektörünün en çok karşılaşılan sorunlarından olan iade durumu ile nasıl baş edebilirsiniz? Ürün iade sürecini nasıl yönetmelisiniz? Bu yazımızda…
Günümüzün kazananları, hız ve güvenlikten ödün vermeden müşteri deneyimini en iyi noktaya taşıyanlar. Geleneksel POS’ların sınırlarını aşıp, her işlemi zamandan…
E-ticaret sektörü, ülkemizde ve dünyada her geçen yıl kayda değer oranda büyüyor. Haliyle bu alanda faaliyet gösteren firmalar, kendi sitelerine…
E-ticaret siteleri için en önemli unsurlardan biri kullanıcı deneyimleridir. Kullanıcıların site içerisinde kaldıkları süre, alışkanlıkları ve yaptıkları işlemler, markanızın gelişiminde…
Dünya genelindeki etkinliğini her geçen gün daha fazla artıran e-ticaret, sınırları ortadan kaldırması ve en kaliteli ürünlere en cazip fiyat…
“Bounce rate” olarak da bilinen “hemen çıkma oranı”, internet sitelerinin etkinlikleri hesaplanırken göz önünde tutulan kriterlerden biridir. Kullanıcıların siteyi ne…
E-ticaret sektöründe faaliyet gösteren pek çok firma, hızlı bir şekilde büyüme amacı taşır. E-ticarette daha çok satış yapma başarısına ulaşmak…